dilluns, 7 de desembre del 2009

Dictat a plàstica

El dia 2 de desembre la Georgina ens va proposar una activitat força interessant de fer, ella l'anomenava "dictat".
Aquesta activitat consistïa en que ella ens deia una paraula i nosaltres l'haviem de representar al paper amb un termini de temps curt i amb ceres. Podiem utilitzar el color que vulguiéssim i el traç que més preferíssim.
La primera paraula que ens va dir que haviem de representar va ser la por. Jo inconscientment vaig representar la por a través del color negre i amb un traç molt enravessat. El resultat final transment inseguretat, foscor, misteri, tensió,...
Un cop feta la por el següent sentiment que haviem de transmetre va ser l'alegria. Amb aquest inconscientment el que vaig fer va ser agafar colors molt alegres com vermell, rosa, groc, blau, verd,... ja que així donava un aire més festiu i divertit. El traç que vaig realitzar va ser diferents línies corbes, rodones, tirabuixons,... ja que creia que així transmetia molta alegria.

Crec doncs que és una bona activitat per fer ja que altre vegada treballes com transmetre sentiments i vivències a un paper a través d'un traç concret i sense preparació prèvia.

Personalment em vaig sentir molt més còmoda expressant l'alegria que la por ja que amb l'alegria hem venien records del passat molt més agradables que en el moment de expressar la por.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada